Friday 30 December 2016

PANAS..!!! Lelaki Ini Di Katakan Kekasih Ayda Jebat...???? Siapakah Dia..?? Siap Berpeluk Dan Bermesra... Korang mesti tk sangka lelaki ni sebenarnya.........

PANAS..!!! Lelaki Ini Di Katakan Kekasih Ayda Jebat...???? Siapakah Dia..?? Siap Berpeluk Dan Bermesra... Korang mesti tk sangka lelaki ni sebenarnya.........


Ayda Jebat Dedah Gambar Kekasih Baru,Siapakah?|Siapakah jejaka kacak yang bergambar mesra dengan Ayda jebat? terbaru petang semalam tersebar dua keping gambar ayda jebat dengan se0rang jejaka mulai hangat diperkatakan di laman media s0sial.

Sebelum ini ramai pihak mendakwa bahwa ayda jebat dengan zul ariffin adalah pasangan kekasih akibat kemesraan yang di tunjukkan 0leh kedua duanya memang nampak seakan tengah bercinta.Meleseeettttttt

Bagai manapun dakwaan tersebut di nafikan sekeras kerasnya 0leh ayda jebat,bahwa hubungannya dengan zul ariffin hanya sebatas kawan dan dasar kerja saja.

Merisik tajuk artikel siapakah jejaka yang didakwa kekasih ayda jebat? yang nampak mesra dan juga mengenakan baju yang sama,dia adalah salah se0rang angg0ta kumpulan Band Dari ind0nesia "De'Meisis bernama Nan0"

Melihat kepada gambar yang tersebar, jelas menampakkan bahawa kedua-dua pasangan selebriti ini sedang hangat dilamun cinta.

Bagaimanapun kepada peminat Ayda Jebat jangan panik, kerana mereka berdua bukanlah bercinta seperti yang disangkakan.

Sebaliknya mereka hanyalah pasangan kekasih dalam muzik vide0 Terbaru kumpulan De’ Meisis berjudul ‘Biar Saja’ yang menjalani sesi penggambaran sepenuhnya di Ind0nesia sekitar Mei lalu.

Pasti ramai peminat tidak sabar untuk melihat keserasian di antara Ayda Jebat dan Nen0 sebagai pasangan bercinta kan?

SUMBER : MEDIA KERAS





from Viral Semesta http://ift.tt/2ifJMU9
via IFTTT

No comments:

Post a Comment