Friday 3 February 2017

Hidup Terlajak Mewah Anak Kembar Comel Eina Azman dijaga Rapi Maid Peribadi

eina azman 1

eina azman 1


FASA populariti bagi anak-anak comel selebriti ini juga bergerak selari dengan trend fesyen. Selepas gelombang popular yang dibawa oleh Lara yang memiliki jutaanfollowersdi Instagram membuka mata ramai bahawa nilai menjadi seorang anak kepada selebriti popular bukanlah mudah.Populariti ibu dan ayahsekaligus terpalit sama dengan telatah comel yang dimuat naik pada akaun Instagram yang dimiliki mereka. InTrend tertarik dengan telatah comel anak kembar Eina Azman di akaun rasmi mereka.




Berikut adalah temu bual yang dipetik kembali ketika bersamamStar Online. Laporan menyatakan bahawa pelakon Datin Eina Azman memberitahu, diatidak mampu untuk menguruskan anakkembarnya, Karl Kareef dan Arianna Aubrey tanpa bantuan pembantu rumah.

“Tugas itu terlalu berat tambahan pula mereka masih kecil dan saya perlukan pembantu untuk membantu saya menguruskan mereka.”





Suka Post Di Atas?? SHARE ! LIKE PAGE KAMI Media Massa Silam Artikel Di Atas Adalah Hasil Perkongsian Dari Blog Yang Lain. Admin Tidak Akan Bertanggungjawab Sekiranya Pihak Pembaca Salah Erti Kandungan Artikel. Sila Rujuk Sumber Untuk Maklumat Lanjut.

Sumber: jubahsemalam

–> Klik jika rasa post ini patut dibuang

Artikel ini hanyalah perkongsian dari pelbagai website dan blog. Sekiranya perkongsian artikel yang dilaporkan disalahertikan kami tidak akan bertanggungjawab. Terima Kasih



from Cerita sensasi tatapan umum http://ift.tt/2k8qsc5
via IFTTT

No comments:

Post a Comment