Monday 20 February 2017

‘Perempuan’ Ini Ditangkap Ketika Cuba Curi Beg Dalam Surau. Selepas Disiasat Rupa²nya……

‘Perempuan’ Ini Ditangkap Ketika Cuba Curi Beg Dalam Surau. Selepas Disiasat Rupa²nya…… | SEBERANG JAYA, PULAU PINANG – Seorang lelaki berasal ditahan mencuri sebuah surau pusat beli-belah, viral di media sosial.

Mohamad Firdaus Abdullah sanggup bersolek dan memakai pakaian yang menyerupai perempuan Melayu bagi membolehkan dirinya masuk ke dalam surau Sunway Carnivall Mall sebelum mencuri beg tangan mangsa.

Dengan wajahnya yang tidak ubah seperti perempuan itu, suspek mengambil kesempatan berpura-pura bersembahyang di surau tersebut.

Bagaimanapun tembelang suspek itu terbongkar apabila perbuatannya mencuri beg tangan mangsa disedari jemaah yang lain dan terus ditahan serta diserahkan kepada pihak pengurusan pusat beli belah berkenaan untuk tindakan lanjut.

Difahamkan, kes seumpama itu sudah kerap berlaku di surau berkenaan. Suspek juga dikatakan pernah ditahan sebelum ini namun mengulangi lagi perbuatannya itu.

Sementara itu netizen menganggap suspek pandai bersolek, bertudung dan kelihatan seperti Neelofa dan Erra Fazira.

Sumber : Thereporter

P.S. 1 – Tips Untuk Habuk Tidak Melekat Pada Kipas Dengan SOFLAN. Gerenti BERKESAN !!!
P.S. 2 – Gaji Hanya RM 1500 Tetapi Boleh Beli Rumah, Kereta, Berkahwin Dan Simpanan RM 33K. Lelaki Ini Kongsi Tips²nya !!!
P.S. 3 – Pemandu Grabcar Ini Ambil Penumpang Di Sentul. Bila Ditanya, Penumpang Ini Mula Mengalirkan Air Mata !!!
P.S. 4 – Kanak² Ini Dijaga Oleh Haiwan Selepas Dibuang Ke Hutan. Selepas Ditemui APa Yang Berlaku MENGEJUTKAN Ramai Orang !!!
P.S. 5 – 10 Tahun Ambil Masa Untuk Siapkan Dokumentari Ini. Hasilnya SUBHANALLAH !!!

The post ‘Perempuan’ Ini Ditangkap Ketika Cuba Curi Beg Dalam Surau. Selepas Disiasat Rupa²nya…… appeared first on SINAR HARIANI.



from SINAR HARIANI http://ift.tt/2kPPR7l
via IFTTT

No comments:

Post a Comment