Thursday 24 November 2016

Lihat apa yang cuba dilakukan wanita ini terhadap 'anak lembu' sungguh anda TIDAK PERCAYA.!!


Untung nasib anak lembu tu bila dapat merasai 'susu' semulajadi yang diberikan oleh seorang wanita yang dipercayai seorang jururawat.

Kejadian ini dikatakan berlaku di selatan Brazil dan insiden itu juga telah mendapat pelbagai respon dan juga komen daripada rata-rata pengguna laman sosial selepas melihat apa yang dilakukan wanita tersebut.

Wanita itu juga dipercayai sengaja melakukan hal tersebut demi untuk 'menyangkan' bentuk payudaranya kepada orang ramai dan sanggup melakukan hal sedemikian supaya mendapat perhatian daripada lelaki.

Entah apa lagi yang hendak dikata. Semakin hari semakin bertambah-tambah kejadian-kejadian yang pelik-pelik telah berlaku di dunia ini.

Salah satunya adalah seperti apa yang dilakukan oleh wanita ini yang sanggup menyusukan seekor anak lembu di sebuah kawasan ladang di sana.

Video dan juga foto-foto wanita ini telah dirakamkan oleh seseorang dan telah memuat naik ke laman sosial bagi menunjukkan bertapa baiknya hati wanita itu sampai sanggup memberikan 'susu'nya kepada lembu tersebut.





from Pencuri Viral http://ift.tt/2grEXnI
via IFTTT

No comments:

Post a Comment