Wednesday 30 November 2016

Lihat apa yang gadis ini 'buat' dalam biliknya seorang diri sungguh TAK DISANGKA.!!


Sungguh memalukan apabila seorang gadis sanggup melakukan satu hal yang boleh memalukan dirinya sendiri dan menunjukkan kelakuannya itu kepada orang ramai.

Nampak memang cantik, tapi sayang perangai pula tak seperti rupa parasnya itu. Satu klip video yang dimuat naik oleh gadis tersebut menunjukkan dirinya yang sedang 'kehausan' kasih sayang daripada seorang lelaki semasa tinggal kesorangan didalam bilik itu.

Entah apa la masalah yang dihadapai oleh gadis itu ye sampaikan sanggup buat perkara-perkara yang semacam itu.

Dengan melakukan satu aksi 'ransangan' di atas katilnya itu, gadis itu dilihat sedang menunggu seseorang untuk 'memuaskan' kehendak batinnya itu. Sebab itu lah dia sanggup memuat naik video yang macam tu.

Yelakan, mana la tahu ada lelaki-lelaki yang sangap datang untuk mengiburkan hatinya yang gersang itu kan?

Gadis ini dikatakan berasal daripada Thailand memandangkan bahasa yang digunakannya itu. Sudah banyak rasanya gadis-gadis Thailand yang jadi seperti ini memandangkan kegiatan pelacuran yang begitu banyak di sana.

Mungkin gadis ini pun salah satu daripada pelacur-pelacur disana agaknya. Ataupun gadis ini baru nak belajar cara-cara nak jadi pelacur rasanya.

Apa-apa pun anda lihat la sendiri apa yang gadis ini buat dalam biliknya ketika berada sorang-sorang itu sungguh tak percaya.





from Pencuri Viral http://ift.tt/2gnbhdz
via IFTTT

No comments:

Post a Comment