Tuesday 29 November 2016

Semua orang TERKEJUT ketika wanita tu 'tiba-tiba datang' dan buat macam tu depan muka aku.!!


Dunia oh dunia. Semakin hari semakin bertambah kegiatan maksiat yang berleluasa di muka bumi ini.

Sudah seperti menjadi kebiasaan bagi kaum-kaum wanita memperlihatkan bentuk badan mereka di hadapan orang ramai tanpa ada rasa malu di dalam diri mereka.

Salah seorangnya adalah wanita ini. Dia dikatakan salah seorang pelayan di dalam tempat tersebut dan harus melayani tetamu yang datang berkunjung ke tampat tersebut.

Apa yang lebih mengejutkan lagi, aksi yang ditunjukkan oleh wanita ini sungguh-sungguh memalukan dan tidak ada sedikit pun rasa malu di dalam dirinya selepas dia melakukan salah satu aksi 'ghairahnya' di hadapan seorang tetamu lelaki yang hadir pada malam itu.

Terkejut dengan apa yang di tunjukkan oleh wanita itu dihadapan mukanya, lelaki itu bertindak untuk 'menikmati' tubuh wanita itu tanpa menghiraukan orang ramai yang melihat pada masa itu.

Mungkin ini la peluangnya untuk merasai dan menikmati tubuh wanita itu, memandangkan tidak ada bayaran yang dikenakan terhadap lelaki itu.

Kejadian itu sempat dirakamkan oleh beberapa orang tetamu yang hadir pada malam itu dan memuat naik ke laman sosial milik masing-masing.

Sepatutnya sebagai seorang wanita, harus lah pandai menjaga maruah dan memelihara kesucian diri sendiri. Korang lihat apa yang dilakukan oleh wanita ini terhadap seorang lelaki memang sungguh tak disangka.





from Pencuri Viral http://ift.tt/2gSed34
via IFTTT

No comments:

Post a Comment