Tuesday 29 November 2016

MENGGELATAR pompuan tu bila suami dia lakukan macam tu depan orang ramai.!!


Semakin hari semakin pelik permainan yang di lakukan oleh orang-orang barat ni. Seperti sudah tidak ada lagi permainan yang hendak ditunjukkan kepada orang ramai agaknya.

Seperti satu permainan yang dilakukan oleh pasangan ini la. Mereka harus meletakkan sebiji bola diatas badan pasangan mereka dan menolak bola tersebut hingga ke atas.

Apa yang dapat dilihat, pasangan ini nampaknya sudah tak ada rasa malu pada diri mereka semasa melakukan perbuatan itu dihadapan orang ramai yang menyaksikan apa yang dilakukan oleh pasangan ini.

Menurut sumber, permainan itu di adakan di salah satu tempat di Rusia dan acara itu dilakukan sempena ulang tahun perkawinan pasangan itu.

Entah kenapa sampai sanggup melakukan permainan itu dihadapan tetamu yang hadir ketika itu. Permainan pasangan itu sempat dirakamkan oleh beberapa tetamu yang hadir dan telah memuat naik ke laman sosial.

Pasangan itu nampaknya telah menjadi popular selepas ianya di muat naik ke laman sosial. Ada natizen yang mengecam akan perbuatan pasangan itu dan ada juga yang memuji akan apa yang dilakukan pasangan itu adalah sungguh luar biasa.

Entahla apa yang hendak dikata lagi, sampaikan permainan yang semacam ini pun masih ada lagi yang memuji. Nampak sangat yang dunia ni semakin di akhir zaman. Korang tengok la sendiri permainan apa yang dimainkan oleh pasangan ini.





from Pencuri Viral http://ift.tt/2gTWgRq
via IFTTT

No comments:

Post a Comment