Thursday 24 November 2016

SERONOKNYA bila mak cik ajar saya 'buat benda macam tu' masa ibu tak ada dirumah.!!


Alahaiii.. Apa la nak jadi dengan wanita-wanita zaman sekarang ni kan. Semakin hari semakin terserlah 'kebodohan' yang dilakukan oleh mereka gara-gara keinginan nafsu mereka sendiri.

Seperti apa yang dilakukan seorang wanita ini la. Kalau dapat anda saksikan, anda akan dapat melihat seorang wanita yang dipercayai ibu saudara kepada budak kecil ini yang menyuruh budak itu melakukan satu adegan yang amat memalukan.

Seharusnya budak yang seusia begitu tidak lah harus diajar benda-benda yang seperti itu apatah lagi ianya diajar oleh ibu saudaranya sendiri.

Dengan melakukan adegan 'seks' di atas katil itu dapat kita katakan bahawa wanita itu sememangnya sudah tidak mempunyai rasa malu di dalam dirinya apatah lagi benda-benda seperti itu dilakukan oleh budak yang berusia 8 tahun.

Sungguh tidak disangka perkara sebegitu boleh berlaku. Jadi tidak hairnlah sekirnya masa yang akan datang nanti akan terjadinya banyak perkara-perkara maksiat yang berlaku di dunia ini.

Kejadian itu dikatakan berlaku di sebuah rumah di China menurut status yang ditulis oleh si pemuat naik video tersebut.

Jadiakn ianya satu pengajaran dan iktibar kepada ibu bapa diluar sana supaya memantau kegiatan anak-anak mereka semasa ketiadaan mereka dirumah. Bimbang perkara begini akan terjadi kepada kita pula satu hari nanti.





from Pencuri Viral http://ift.tt/2fx61U0
via IFTTT

No comments:

Post a Comment