Thursday 24 November 2016

Lihat apa yang 'dilakukan' oleh guru wanita ini didalam bilik mesyuarat sungguh TAK DISANGKA!!


Semakin hari semakin pelik perkara-perkara yang terjadi didalam dunia ini kan? Daripada orang lelaki hinggalah membawa kepada orang perempuan, habis semuanya menjadi 'rosak' akhlak mereka.

Apa yang lebih mengejutkan lagi adalah satu klip video yang dirakamkan oleh guru wanita ini di dalam sebuah bilik mesyuarat sungguh mengejutkan.

Mana tidaknya, dalam rakaman itu dapat anda saksikan begaimana seorang guru wanita sanggup melakukan hal-hal tidak senonoh didalam sebuah bilik mesyuarat.

Entahlah apa motif dan tujuan guru wanita itu membuat perbuatan terkutuk macam tu di dalam bilik itu. Mungkin sudah 'gersang' agaknya guru wanita itu sanggup tayangkan 'payudaranya' yang cantik molek tu kepada orang ramai.

Korang lihat sendiri la bagaimana guru itu sanggup bermain 'payudaranya' dan melakukan beberapa aksi-aksi yang tak sanggup rasanya anda semua nak lihat.

Tapi apakan daya, mungkin sudah lama tak mendapat 'layanan istimewa' agaknya sampai sanggup melakukan perbuatan jijik macam tu dan dimuat naik ke laman sosial miliknya itu.





from Pencuri Viral http://ift.tt/2gEbx93
via IFTTT

No comments:

Post a Comment