Thursday 24 November 2016

SEDIH!! Kecil-kecil pun dah pandai buat perkara yang 'bukan-bukan' macam ni.!!


Siapa sangka budak kecil zaman sekarang ni pun dah pandai buat benda yang bukan-bukan ye. Nampak sangat la yang zaman sekarang ni sudah akhir zaman.

Dalam video yang dimuat naik ke laman sosial baru-baru ini menunjukkan satu pasangan budak-budak di sebuah sekolah sedang mengadakan satu latihan tarian 'pengantin' yang bakal diadakan di sekolah itu.

Namun apa yang menariknya, satu pasangan budak sekolah rendah ini sedang melakukan satu tarian yang agak pelik sehinggakan mendapat perhatian ramai semasa sesi latihan sedang dijalankan.

Lebih menyedihkan apabila guru tarian yang mengajar mereka itu seolah-olah 'tidak nampak' apa yang dilakukan oleh dua orang pelajar tersebut.

Sebagai seorang guru seharusnya mereka memantau dan melihat apa yang patut dan tidak patut dilakukan oleh pelajar yang berumur seperti itu.

Memang patutlah semakin hari semakin ramai golongan-golongan muda yang semakin rosak akhlak dan juga moral mereka disebabkan kelalaian guru-guru seperti ini.

Amat memalukan sekiranya budak-budak seusia mereka ini sudah pandai menunjukkan aksi-aksi yang terlampau seperti ini apatah lagi ianya dimuat naik ke laan sosial dan dilihat oleh orang ramai.





from Pencuri Viral http://ift.tt/2gk27eq
via IFTTT

No comments:

Post a Comment