Monday 28 November 2016

Pelakon wanita Indonesia MENGAMUK selepas dirinya 'diramas' betul-betul ketika lakonkan satu babak.!!


Satu rakaman didalam satu babak sebuah filem berakhir dengan kemarahan seorang pelakon wanita iaitu Kiki Fatmala.

Beliau yang pada mulanya hanya meminta untuk melakukan satu adegan di ranjang tanpa melebihi batas. Namun pelakon lelaki Saipul Jamil nampaknya dilihat sengaja mencari masalah selepas mengambil kesempatan yang lebih.

Saipul Jamil dikatakan telah meminta maaf kepada Kiki Fatmala berhubung tidakan yang dilakukannya itu. Saipul mengatakan, adegan tersebut bukanlah kehendaknya dan sama sekali tidak berniat untuk melakukan hal demikian.

Saipul yang memegang watak sebagai tukang urut di dalam filem berjudul 'Pijit atas tekan bawah' itu menyifatkan insiden itu adalah berlaku secara tidak sengaja.

Aksi picit dan ciuman di belakang Kiki dianggap hanya sebuah arahan dan bagi Ipul tak ada sebarang niat yang lebih ketika melakonkan aksi itu.

Bahkan dia sama sekali tidak memilki hasrat serta nafsu ketika mencumbu punggung Kiki Fatmala yang berakhir dengan remasan bokong Kiki Fatmala.

Hal ini seolah menjawab peryataan Kiki yang terlontar dalam video tersebut, yang menanyakan apakah Saipul Jamil 'Horny' hingga terjadi aksi meremas bokong Kiki yang terlihat montok.

Saipul sendiri merasa tak menyangka bahwa Kiki Fatmala yang dulu terkenal sebagai artis Panas era tahun 90-an serta sangat berpengalaman dalam membintangi filem panas, merasa marah atas aksi yang di lakukan Saipul.





from Pencuri Viral http://ift.tt/2gBNu7L
via IFTTT

No comments:

Post a Comment